Dieta Dukana, co dalej?

Jesteś po fazie ataku, w trakcie której można było jeść tylko produkty proteinowe, udało Ci się wytrwać bez grzeszków i waga spadła o parę kilogramów, teraz czas na drugą fazę. Faza decydująca o twojej docelowej wadze więc równie ważna a nawet ważniejsza od poprzedniej, trwać będzie aż do uzyskania określonego celu, czyli odpowiedniej wagi. Jest to faza naprzemiennego rytmu, w trakcie której spożywać będzie się naprzemiennie, przez określoną ilość dni produkty proteinowe, czyli te same co w pierwszej fazie, fazie ataku, a przez kolejne dni dojdą do protein również warzywa. Jeżeli wybrało się system 5/5, wtedy spożywamy przez pięć dni same proteiny (P lub P/P) a przez kolejne pięć dni proteiny z warzywami (P/W), później znowu pięć dni protein i tak na przemian aż do uzyskania odpowiedniej wagi. Pamiętać należy, że drugą fazę zaczynamy od protein z warzywami, czyli po czysto proteinowej fazie ataku przechodzimy do pięciu dni protein z warzywami, potem pięć dni proteinowych itd. Ten równomierny rytm, fazy naprzemiennej w diecie Dukana, to właśnie czas właściwej diety, kiedy to po fazie ataku (uderzeniowej), pozbyliśmy się nadmiaru wody z organizmu jak również nadmiaru zalegających toksyn, rozpoczynamy czas odchudzania. Nie jest to proces tak szybki jak w pierwszej fazie, jednak w związku z wprowadzeniem dni P/W dostarczane nam są ważne składniki odżywcze pochodzące z warzyw, również w tych dniach dostajemy węglowodany w postaci naturalnych cukrów warzywnych oraz błonnika.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s