Kapusta smażona, obiadowa

Czas nagli a nie ma wiele składników na skomplikowaną surówkę obiadową? Ten przepis jest rozwiązaniem! Do przyrządzenia potrzebować będziemy:

  • 500 g kapusty kiszonej
  • 150 g boczku wędzonego surowego
  • jedna cebula
  • łyżka smalcu
  • szczypta kminku mielonego, pieprz czarny, mielona papryka słodka

Na dużej patelni roztopiłem łyżkę smalcu, dodałem boczek pokrojony w kostkę. Poczekałem aż zacznie się wytapiać i posypałem papryką słodką dla koloru.

100_8464w

Po częściowym wytopieniu dodałem cebulę pokrojoną w drobną kostkę i zeszkliłem ją.

100_8465w

Następnie dodałem kiszoną kapustę, którą wcześniej poszatkowałem by nie było długich albo dużych kawałków. 

100_8466w

Całość wymieszałem oraz doprawiłem jeszcze szczyptą kminku (u mnie z moździerza)

100_8467_cr

Dusiłem pod przykryciem do miękkości kapusty w razie potrzeby podlewając wodą. Pod koniec duszenia doprawiłem świeżo zmielonym czarnym pieprzem.

Skomentuj

